Čo si zbaliť na pretek Od Tatier k Dunaju

Dnes večer, dva dni pred štartom,  sme nepostupovali úplne podľa Erikových inštrukcií, ale dobre bolo. Najprv sme si dali doma na večeru pizzu z La Cucarache. Vierka tvrdila, že to sú uhľohydráty a je to dobre. Tak prestalo pršať, tak sme si šli zľahka zabehnúť, aby sa pizza utriasla. Dali sme si pohodové tempo a zakončili to šprintom o dušu. Tak sme zašli na kofolu, veď zavodniť sa treba. Po príchode som si začal baliť veci, tak vám to trochu predstavím.



Najprv to najdôležitejšie - veci na behanie:
  • Beriem si dvoje bežeckých topánok - Brooks a Mizuno. Pozrel som predpoveď a snáď to nebude tragédia. V najhoršom prípade budeme v Kováčovej sušiť. K tomu troje ponožiek a Crocsy. Prípadne ak máte nejaké šľapky, tiež to môže byť dobré. Vetrať nohy dosť pomáha.

  • Ďalej tam mám nejaké spodné prádlo a dvoje kraťasov bežeckých. Dlhé neberiem, zima nebude. Ale mozno si obleciem nieco naviac na seba, v tom ešte nemám jasno.

  • Na vrch na behanie mám nasadené tri tričká, po jednom na každý úsek - nasadil som svoje najcennejšie z prvého maratónu MMM 2013, z druhého Maratona di Roma 2014 a Team Marathon Bike Grosseto na nočný úsek, má reflexné prvky. Ďalej tam mám nejaké dlhé tričká, ak by sa mi zdalo chladno, alebo len tak na preoblečenie, prípadne na bicykel. Naviac dostaneme asi tričko Od Tatier k Dunaju od organizátorov a ešte bude tímové tričko na spoločné fotky, štart a dobeh do cieľa.

  • Na vrch mám goretexovú vetrovku do dažďa s krátkymi rukávami. Tú môžem zdieľať aj s ľuďmi v tíme podľa počasia.

  • Beriem si aj obľúbenú šiltovku, ktorá sa hodí aj do dažďa aj proti slnku.

  • Z technických vecí bežecké hodinky s hrudným pásom Garmin Forerunner 620, GoPro kameru na nejaké natáčanie. Ešte isto zbalím aj foťák, iPad, Macbook a telefón.

  • Ďalej tam mám pripravenú karimatku a spacák. Vierka mi doniesla z lekárne hroznový cukor, tak to budem dávať, komu bude treba. Na behanie tam mám ešte fľašu na opasku, s ktorou som bežal maratón v Ríme. Na dlhé behy je to super, ak si nastavím hodinky na 10 minútové intervaly a pravidelne sa trocha napijem. Takéto zavlažovanie je veľmi prospešné, aj keď nie nevyhnutné na tieto dĺžky trasy, naviac vyzerá, že horúčavy nehrozia. Ešte pribalím nejakú hygienu a uterák a asi by stačilo. 

Čo som nezbalil, to určite nebudem potrebovať, alebo mám smolu :)
Po preteku napíšem, čo by sa prípadne zišlo na ďalší rok.

Držte palce !